HEHE!

Idag hände något så sjukt komiskt! Jag var i Solna C med Annika och där mötte jag en "bekant". Han har inte sett mig på ett bra tag och har därför inte sett att jag förlorat en del kilon. Han tittar på mig som om han inte vet vad det är som annorlunda och säger sen: "Har du färgat håret brunt? Har du alltid haft den färgen?" HAHA! Humor!


Massa saker jag egentligen borde göra men jag tänker att helgen får tillåtelse av mig att se ut som följer:

Fredag: Dans, IcaMaxi, tillbaka med J till skolan, hämta E, lämna på dansen, Solna C, titta på uppvisningen, vin och trevligt sällskap av "grannar"

Lördag: Lagom städa och kanske få G att putsa fönster, grilla och vin med några goa vänner.

Söndag: Besöka G´s bror som fyllt år.

Sen om det blir en helg som ovan eller inte återstår att se :-)

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0