Grattis Annelie på födelsedagen!

Annelie fyller år och solen tittar fram... härligt!

Igår var jag med Elins klass på en bondgård på Lovö. Vi fick veta en massa om hur man gör med korna och mjölken. Vi fick klappa massa djur och sen fick vi äta lite innan vi åkte tillbaka. Det var en kanondag faktiskt! Kände mig inte så bra när jag kom hem sen så jag gick och vilade lite. Fick lite feber på kvällen sen och somnade tidigt. Idag är det bättre men inte riktigt 100 % :-( Hoppas att jag inte blir sjuk nu!

Jag ska fixa lite hemma idag och sen ska jag och grannarna hämta Elin och Julia på skolan. Lilla Matilda har verkligen sett fram emot att få se hur det ser ut där... sötisen.

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0