Rörigt värre!

Tänk att det kan bli så jävla stökigt när man håller på att städa... det är ju sjukt egentligen! Jag rensar ut sånt som jag egentligen inte använder och inte har plats för och lagom tills jag känner mig nöjd över ett rum så har jag översvämmat ett annat. Långsamt men säkert så blir det fint :-)

Den här veckan är jag dagmatte åt en blandis som heter Ella. Hon är så jävla snäll och go... ett sant nöje att ha i närheten. Saknar att ha hund ibland men inser liksom att det inte skulle funka så bra just där jag befinner mig i livet. Mina råttor är ju som små hundar så det får räcka så faktiskt.

Nu ska jag ut på en promenad och senare ska det fortsättas att rensas i mitt kök. Hoppas att lasagnen blir god...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0