Ingen hejare på det men va fan...

Jag håller på att storstäda/rensa här hemma i min arbetslöshetstristess. Jag tar rum för rum och fixar fint och hemtrevligt. Sen har vi ju fått nya fönster här också så jag dammar bort efter det och sen ska jag ju putsa fönsterna åxå.... mmmm... just det! Jag har liksom försökt att göra dom fina men inte fan går det som jag vill inte! Jag måste nog gå en kurs i fönsterputs eller nåt för jag gav mig själv just underkänt i ämnet... fy fan! Man kanske helt enkelt ska anlita någon att göra det åt en när och om man får råd med det för det här suger ju! Flammigt och jävligt! Eller så är det så att det är jag som ser det för att det är jag som har gjort jobbet.
HAHA.... I-landsproblem men ändå :-P

Nu är det TVn som gäller för min del ikväll.. love it!

Puss och sov gott på er alles...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0