Så besviken!

Nä då.. man tror liksom att skiten ska dö ut men så fan heller!!! Jag är så sjukt trött på att bli påhoppad så att jag snart packar mina saker och flyttar till en annan stad... en ny stad där ingen vet vem jag är och börjar om!!

Jag är tydligen en så vidrig människa att jag inte är värd ett jävla skit! Att mina känslor finns är inget som är viktigt. Man skriker saker och behandlar mig så att jag känner mig som en blöt fläck på backen. Jag har åxå en gräns för hur mycket jag klarar av att höra och när man redan ligger ner så tycker jag att det är fult att sparka på mig! Varför är frågan... är jag så vidrig som person att jag inte är värd mer?

Inte riktigt så kul...

Kommentarer
Postat av: Tess

Hördu du!!!!

Du e inget av det du skrev!

Du e värd allt å lite till.

Sen att det finns folk som varken har hyfs eller hjärnceller nog för att bete sig vettigt och förstå hur fin du e, ja det är deras förlust helt enkelt.



Tänk vilka små människor de är och vad fattigt deras liv är när de varken kan eller förstår att veta bättre.



Ta hand om dig nu och ge ingen makten att trampa på dig!!!!!



Massor med kramar!

2011-06-29 @ 15:40:33
URL: http://www.partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0