Verry najs!

Helg med grilla och trevligt sällskap :-)
På lördagen gick vi hem till Aylin och Isse tillsammans med Arash och Sara.. och alla kidz me. Vi grillade och drack vin vilket var så jävla najs! Jag fick en fin tack-för-hjälpen present, ett paket fullt med kryddor. Gissa om jag blev glad... hihi. Vi fick äppelte me, plus att tjejerna fick saker också :-) Tur att alla fiskarna överlevt medan dom var borta och att gräsmattan förblev grön då... haha. Annars hade jag skämts ögonen ur mig :-P

Idag har vi varit hemma hos mamma för att fira henner födelsedag i efterskott. Vi grillade och drack vin.. igen... haha. Maten var gryyymt god och jag åt för mycket så det var nästan så att jag rullade hem. Göran fick med sig matlåda också och vi fick kyckling och kantareller med oss hem av snälla mamma. Tack!!!!

I morgon kommer Lollo och Bernie hit för att hämta sina råttor som vart här en vecka. Ska bli skönt att få tillbaka bordet som buren står på... haha!

Ska vi ses i veckan? Hör av dig....

Puss på er och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma



det är så roligt när ni kommer jag älskar er puss

2011-07-19 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0