Måndag igen fan...

Japp.. så var det måndag igen och en ny vecka påbörjas. Julia fyllde ju år i lördags och hade lite folk över på middag.. något som i övrigt blev otroligt lyckat! Söndagen var släktdagen och Julia fick en massa fina presenter och var grymt nöjd med allt när hon senare gick hem till en kompis för att sova över. Jag har varit ensam med Elin hela dagen och vi har fixat med en hel del småsaker.Vi spelade det gamla kanonspelet MAD.. SÅ kul. Sen planerade vi en del både för veckan och framöver. Jag har planer på att bygga en aktiveringsgrej till råttorna så lite planering behövs det ju då. och det brukar barnen vara bra på... :-)

I morgon ska det tydligen bli samma skitväder som idag så det blir nog till att vara fixig då me...

Fortsättningen på den fina historien om skrivaren kommer här:
när vi kom hem med den nya skrivaren satte jag in mina nya patroner och insåg att den nya skrivaren meddelade exakt samma meddelande i skrivfältet. Jag drog då slutsatsen att det var dom nya patronerna det var fel på! Detta innebär att jag nu har två stycken fullt fungerande likadana all-in-one skrivare... HAHA! Den patron som var trasig skickade jag tillbaka och fick en nu fungerande så nu är allt som det ska igen. Jag är glad över att det löste sig iallafall :-) Är det någon som behöver något utskrivet så kan jag skriva ut i stereo.... HAHA!

Puss på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0