En bloggande jag på balkongen

Sommaren är min absoluta favorittid i Sverige... SÅ jävla najs! Jag sitter på min balkong och bara tar det lugnt :-)

Idag har jag dessutom blivit glatt överraskad över att det finns godhet kvar att stöta på. Igår så skulle jag byta färgpatoren på min skrivare.. men det ville inte den. Jag var på väg att ta bilen till skrapan för att kasta ut skiten när jag såg att det fanns en annons på en exkt likadan skrivare som jag har till salu. Tanken jag hade var ju att mina patroner ändå var köpta och att det skulle bli bättre då att köpa en skrivare för 100 kr. Jag skickade ett mail och den fanns kvar :-) ¨Vi bestämde att jag skulle komma idag och vi åkte in. En suupersöt tjej öppnade dörren, hämtade skrivaren och sa varsågod. Hon sa att det var tillräckligt att se mig bli glad och att det inte behövdes några pengar då :-) MEN SHIIIT! Jag blev sååå jävla glad!! 100 kr är ju inte mycket men hennes bemötande var ju så underbart! GLAD! Sen har ju historien med skrivaren en fortsättning åxå men den är inte lika kul så den skiter jag i...

Hittills i sommar har jag:

Fått skäll, flera gånger faktiskt
Blivit glad
Blivit otroligt ledsen
Fått en present av en okänd
Haft en gryyyym utekväll (TACK BRORSAN)
Fått en stalker efter mig
Opererat mig
Färgat mitt hår rött
Kännt mig fattig
Varit djurvakt 2 gånger
Blivit jävligt arg
Städat för mycket
Fått för lite sol på mig

Än finns det tid för annat...



Kommentarer
Postat av: Brorsan

Jo, vi vill höra fortsättningen oxå...

2011-07-08 @ 02:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0