Så jävla bajs!

Var på skolan idag för att prata med min lärare om examination av min C-uppsats (det skulle bara vara klart för ett halvår sedan men så tappade han bort min uppsats och det drog ut på tiden). Han gav mig en del bra råd hur jag ska göra för att få den bra och godkänd så nu ska jag ge järnet för att få dt att hända, gärna innan nästa fredag. Jag blev så jävla deppig när jag satt inne hos honom så jag tror att han fick dåligt samvete för att han inte direkt hjälpt till att få den klar tidigare. Nu jävlar!

Träffade hjärtat Annika idag på en fika. Det var så kul att se henne efter så lång tid, hon har ju vart runt i hela jävla världen vid det här laget.

Nu plugga, sen bada. Puss på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0