Elin 8 år

Idag fyllde min underbara dotter Elin 8 år och jag fattar inte var åren har tagit vägen. Hon fick en massa fina saker och var så glad och nöjd när hon la sig för att sova :-)

I övrigt så har mitt liv vart fullt av aktiviteter. Jag gick ju ut som socionom i fredags och mamma var med mig hela dagen. Jag klippte mig i Solna och sen var min tanke att jag skule gå hem och dricka lite vin i min ensamhet då Göran inte visat något intresse av min examen alls. Så blev det då inte för efter en liten stund när jag kommit hem så kom min syster, min mormor och morfar, Görans mamma och två kompisar över för att gratta mig. Dom hade med sig mat och dricka. Snacka om att jag blev förvånad... och glad :-)

Lördagen började med julgransplundring och sen var det examensparty med klassen. Efter festen gick jag och en tjej till och mötte upp brorsan på Patricia. Jag har haft en sååå jävla kul helg :-)

Nu ska det sovas snart så puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla duktig bäääääääääääst mamma

2011-01-26 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0