R.I.P. Nicko

Igår fick min fina gammelpojke Nicko somna in och det på samma dag som han fyllde 2 år. Det känns lite hemskt men jag tror samtidigt att det var den finaste present jag kunde ge honom med tanke på hur dålig han blivit på så kort tid. Han har ju magrat något fruktansvärt den senaste tiden och sedan blivit lite ut baland liksom. Vi hittade en knöl på honom så troligen hade han cancer. Ungarna var ju helt knäckta över hans bortgång igår.. han var ju lite av en favorit. Vila i frid :-(

Samtidigt som detta sker så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Igår gick jag och la mig extremt tidigt och idag känner jag att allt inte är som det ska i kroppen riktigt. Trots detta så har jag en hel del som jag måste göra idag så det är bara till att göra är jag rädd.

Puss och kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0