Bilen lagad men trasig :-(

Japp... så lagade jag ju bilens lås så att jag skulle kunna använda bilen. Jag tvättade bilen, dammsög den och gjorde den trevlig att sitta i och köra. Några dagar senare så ska jag åka en snabbis till Alvik med Lilla E och på den korta vägen stannade bilen 4-5 gånger... Det är någonting som inte stämmer riktigt! Har kollat runt lite på nätet och det verkar vara "vanligt" på dom här bilarna. Tyvärr så kommer det ju inte riktigt så jävla lägligt då da.... FAN! Tänk om pengar inte varit så viktiga eller lättare att få tag på...

Idag är det massa saker att göra så det är lika bra att jag sätter igång...

Ha en bra dag alla... puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0