Polispådrag

Idag så kom Carina förbi och sa att det va en hel del poliser i området och då passade vi på att gå ut me hennes hund för att kolla in läget lite. Det visade sig att vara typ 20 snutar i området och anledningen till det var att det 2 hus härifrån greps 4 personer under ett pågående inbrott. Här händer det grejer må jag säga!

Jag skulle ha varit hos lillprins Plutt idag men han blev sjuk så E fick vabba. klockan 15 hämtade jag Elin och en kompis til henne på skolan. Julia följde med och vi köpte pizza i centrum. Klockan 18 hade gästen gått och Elin gick på fest hos en kompis till henne. 20 var det slut och vi gick hem och kollade på film. Fullt upp kallas det.

I morgon så kommer föroppningsvis Lollo och hennes gäng hit på middag. Tyvärr så har hon varit lite sjuk så jag vet inte om det blir så tyvärr. Ska iallafall städa som om dom kommer :-)

Puss... nu e det en säng som väntar. Hoppas att jag hittar den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0