Sorry... har inte orkat skriva

Veckan har vart full av grejer att göra så jag har typ inte haft tid med någonting.

Festen i lördags var så jävla lyckad :-) Tack alla! Mest förvånad blev jag när det blingade på dörren och Tess och Mattias stpd utanför min dörr när jag öppnade. Jag hade liksom inte trott att dom skulle komma då dom sagt att dom inte skulle det.. faan va kul det var! Gillar överraskningar!

Lite annat från veckan som gått i korthet: Avslutning på en kurs, egna samtal, synundersökning och glasögon, bytta bromsar, träffade syster, beröm, film, i skolan med lilla E, vänner på besök, vin, badat... ja typ så. Fattade du något? HAHA

I morgon är det måndag och början på en ny vecka... nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var så roligt att se hur glatt överraskad du blev!!!!



Massor med kramar vännen!

2010-10-25 @ 07:56:30
URL: http://www.partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0