Födelsedag och tandläkarbesök

Min dag har varit helt jävla underbar! Morgonen spenderade jag med Jennie och vi hann me en massa nödvändigheter. Lunch åt jag med en kompis som jag umgicks med under gymnasiet, Dessan. Klockan 14.20 var det dags att gå till tandläkaren och spendera pengar :-( Hämtade Elin, handlade mat och sen bar det hem för att städa upp hemmet inför gästerna som skulle komma. Håkan kom och åt middag med oss och sen kom Jennie och gjorde osa sällskap. Släkten kom och sen gick alla typ. Min dag har med andra ord varit grym! Tack för alla fina presenter och all uppvaktning! Fick sms från en person som jag inte hade väntat mig vilket kändes lite skumt faktiskt. Kände en känsla av saknad gällande en annan person vilket också kändes lite skumt....

Grattis till mig idag! Tack alla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis lilla gumman älskar dig puss

2010-10-13 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0