KLAR!!!

Japp... nu är den klar... uppsatsen alltså för alla er som missat vad jag har gjort dom senaste typ 20 veckorna ;-) Det känns så jävla skönt att ha den klar men shit vilken tomhet det blev precis efter att jag hade skickat iväg den..haha. Det var precis som att kroppen fortfarande sprang men att haren redan va död om du förstår...haha. Nu är det ju en del städning att göra i hemmet här och sen förhoppningsvis så får jag något som kan liknas vid ett liv i ett hem.

Idag blir det IKEA en snabbis med Elin. När ungen till och med vill gå dit med sin mamma så vet man att hon har saknat att umgås med mig... sötisen. Men först ska vi till skolan och lämna i uppsatsen :-)

Ha en bra dag så skriver jag mer sen..PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0