Ensam hemma med mina studier

Barnen och mannen har lämnat huset och jag sitter här med min uppsats. Det finns ju andra saker som jag bra mycket hellre skulle vilja göra men det är ju som det är tyvärr. Tanken är att jag ska sitta till runt 19-tiden för att sen ta det lugnt framför min tv men man vet ju aldrig hur det slutar, kanske somnar jag innan jag kommer dit.

I morgon skulle vi ha hämtat vår lillkille hos Lollo men det blir det ingenting av för inatt fick hon en dotter :-)
Jättestort grattis till er! Ska bli kul att se lillfian :-)

På återskrivande eller nått
Puss!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag läste lille fan istf lillfian. men så har jag hållt på hela veckan. Mökmossen istf Hökmossen och bodybuildarvägen istf bokbindarvägen. Så det är ju inge illa menat

2010-05-16 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0