Dans och mingel

Julia hade sin dansföreställning i måndags och shit va bra dom va! Elin hade sin idag och där blev jag faan lika imponerad...faan ungarna kan dansa! Efter dagens föreställning så var det vårmingel på salongen jag går till för att klippa mig och där jag gör alla mina skönhetsbehandlingar. Det bjöds på vin och tilltugg men jag körde så jag höll mig till vatten när man gick fick man med sin en påse full med lite allt möjligt smått och gott. Jag behövde verkligen komma ut bland folk för en stund och nu känns det minsann som om jag har fått lite nya krafter.

I morgon är det plugga som gäller fram till jag ska på utvecklingssamtal för Elin runt 16-tiden.

Krya på er alla där ute nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0