Blodbad!

Vi hämtade hem världens finaste lilla underbara råttbebis i onsdags ju(som inte än har fått namn). Han är så himla snäll och så himla fin. Han satt bak i nacken på mig hela vägen hem i bilen. Han har fått hälsa på dom andra stora råttorna i omgångar och det har gått hur bra som helst men idag var det dags för oss att släppa in honom i stora buren. Det funkade bra en liten stund men sen smällde det till av bara faan och en av mina stora gick till attack och bet honom i bakbenen så blodet skvätte :-(  Den stora dummingen har vart lite knepig sedan början men aldrig hade jag kunnat tro att han skulle göra så! Nu är det väldigt jobbigt för mig att ta beslut om vad jag ska göra... fy faan va det suger om jag måste ta bort någon av mina små råttisar. Tyvärr ser det ut att bli så...


Annelie: Nu är det dessvärre redan fixat med våra fönster men det finns kanske annat du kan få göra om du mår dåligt någon dag. Terapiarbete för några bärs låter ju som en utmärkt idé ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0