PANIK!

I torsags kväll satt jag och skrev färdigt min tenta när jag mäskte att internetuppkopplingen slutade att fungera. Jag tänkte då att det inte brukar ta så lång tid att fixa och att jag med säkerhet skulle kunna skicka in min tenta innan 12 på fredagen men ICKE! Jag ringde till ownit för att fråga och då var det något som gått sönder och dom felsökte för fullt. Jag fick ringa min underbara osm fixade så att jag kunde skicka det från gulliga El James kontor. Hemtentan skickades iväg i tid tack och lov men hjärtat var kvar i halsgropen en stund till..haha.
Efter det gick vi på bio och såg Alvin och gänget 2. Den var kul och efter det åkte vi och shoppade lite till Elin för presentkortet. Jag önskar att jag hade mer pengar för ungarna behöver verkligen varsin ny uppsättning kläder. Dom hittade så fina saker...

Natten mellan lördag och söndag kom Elin in i min säng och grät för att hon hade ont i sitt öra. Jag gav henne alvedon och nässpray vilket gjorde att hon efter en stund kunde somna om. Vi ringde till läkaren och fick tid 17.15 där vi fick bekräftat att det är en öroninflammation på högerörat. Hon hostar och snorar men verkar inte ha för ont sen lilla prinsessan. Tror hon får följa med mig till skolan i morgon.

Skickar en jättekram till min fru som ligger på sjukhus...puss gumman!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Jättekramar fån mig och den lilla huliganen som bor i min mage, lever loppan nu efter att fått sig lite näring... Puss

2010-03-07 @ 12:37:49
URL: http://marie.vesterkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0