Fullt ös

Elin var hemma idag igen och vi tog en skön sovmorgon efter att Julia gått till skolan. Efter lunchen åkte vi iväg till tandläkaren och hon fick bästa betyg där. Vi tvättade och dammsög bilen innan vi till slut åkte och handlade mat. Elin fick ett kort av sin mormor i morse där det låg med en hundralapp till glass. Det stod även att hon skulle dela med sig till sin syster...vilket hon gjorde efter maten.

Jag tror att jag börjar bli sjuk eller något. Jag känner mig hur seg som helst och har ont i huvudet..vill inte!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Krya på dig nu så du kan komma och hålla mig sällskap! Puss och kram

2010-03-10 @ 10:32:03
URL: http://marie.vesterkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0