Bajs på bilen

Var och fixade bilen skinande ren i tisdags och vad får man se när man kommer upp till bilen på fredagmorgonen? FÅGELAVFÖRING (Julias ord). Men blir man glad eller, en stor jävla vit klump som runnit längs med sidan på bilen. BAJS! FÅGELBAJS! *s*

Idag e det skola och jag känner mig noll motiverad till det..som vanligt. Jag tycker att det går så segt med allt just nu. Jag blir varken sjukare eller friskare utan det liksom känns som ett halvt vulkanutbrott där kroppen inte orkar. Skönt att det är helg efter lektionen :-) För er som inte vet så har C-uppsatsn kört igång nu. jag ska skriva om köpberoende utifrån socialtjänstens kunskap om ämnet och jag ska genomföra min studie själv. Jag kommer att gå in i min lilla bubbla ett tag så vill ni komma in så får ni knacka lite hårdare på dörren så jag hör er ;-) Min förhoppning är att jag ska klara detta utan håravfall och nervösa utbrott.

Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0