AIK på Hovet

På dagen idag såg jag på film med barnen. Elin är fortfarande hostig så jag ville inte gå ut med dom så mycket. Filmen vi såg heter Coraline och den var så jävla bra! Ungarna satt på helspänn i mitt knä för det var några halvotäcka inslag i den men faan så jävla cool rulle. Efter middagen åkte vi iväg till Hovet för att kolla på hockeymatchen mella AIK och Mora. Ungarna visste inte att vi skulle dit och dom blev glada som faan när dom fick veta. Dessutom vann ju AIK och det gjorde ju allt ännu roligare.

Jag har suttit med min jävla hemtenta sedan vi kom hem här och inser att jag är för omotiverad till att få den bra så det kommer nog bli så att jag lämnar in den lite sådär halvbra. Får jag en rest så får jag det helt enkelt.

Idag kom underbara Annika tillbaka till Stockholm från Kalmar..hoppas att jag får äran att träffa henne snart :-)

Puss på er alla underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Farstafjollan

Hoppas Elin kryar på sig snart! Så får vi bowla en annan gång!

2010-03-04 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0