Sista rycket!

I morgon är det sista dagen i skolan för den här terminen och jag sitter nu och förbereder för seminariet. Ungarna är hemma idag för att dom hade ont i halsen men tack och lov så sa läkaren att det inte är någon fara. Hoppas att dom e bra tills i morrn för annars är det Göran som får vara hemma.

På lördag är det nån fest i centrum här och självklart så ska vi gå. E och underbara Leo kommer förbi och säger hej åxå :-)

Jag har bestämt mig för att gå ner alla jävla extrakilon jag gått upp under min uppsats. Jag vägrar åka utomlands och se ut som en strandad blåval bland ålar. Stenhård diet är vad som står på mitt schema nu en tid framöver.. så är det bara!

Puss på er alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0