En tripp till centrum blev det

Igår fick jag reda på att jag blivit underkänd på min uppsats.. det var det negativa. Det positiva är att det inte var så farligt som jag hade trott vilket gör att det inte kommer att ta en evighet att fixa till det. Hörde att andra jag går med hade fått det lite värre så jag ska inte klaga egentligen...

I morse åkte jag och ungarna för att äta frukost och shoppa lite i centrum. Dom köpte en hel del för sina egna pengar och sen åkte vi hem för att äta lite lunch. Vi satt utanför huset i flera timmar och målade naglarna och läste bok. Nu är jag hur trött som helst och funderar skarpt på att öppna upp vinet jag köpte i dag... med jordgubbepuré = Maddevin :-)

Ha en trevlig kväll!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0