Regnet det bara öser ner...

Ja.. va faan ska man göra då? Jo... städa och laga mat så klart! Lasagne står på matsedeln och det ska bli så jävla gott :-)

Göran har semester veckan ut och sen är det dags för honom att gå tillbaka till jobbet. Jag är ledig några veckor till och sen är det dags för mig att gå på praktik. Nu känner jag verkligen hur skönt det kommer bli att bli klar med skolan... nu när det inte är så långt kvar innan jag kan kalla mig för socionom. Jag längtar verkligen till att få en lön och kunna göra saker. Landställe står högt upp på listan. Framtiden ser ljus ut :-)

Puss på er i regnet!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår det, som du har kämpat och avarat mycket tid för studer du är duktig Puss och Kram

2010-07-29 @ 15:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0