När ska skiten sluta?

Flera av mina vänner har under dern senaste tiden blivit drabbade av tragiska händelser och jag bara undrar när det är nog? Jag önskar verkligen att jag kunde göra mer för att hjälpa till :-(
Jag finns här för mina vänner i vått och torrt... glöm inte det! Jag älskar dig!

Idag var det middag hos Lollo och co... hur najs som helst! Tack för det!
Söndag: middag och bio med mamma
Måndag: Shoppa på dagen med Julle och grilla på kvällen med grannarna
Tisdag: Plugga på dagen och födelsedagsgrill hos mamma
Onsdag: Middag hos Elena och co
Torsdag: Packa och ta farväl av Sverige
Fredag: MALLORCA

Fan va kul vi ska ha det! Bort med allt skit som varit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0