Kaffe, snack och skolläkaren

Kaffe och fukost hemma hos Aylin i morse. Häxan kom dit och fick en kopp hon med och sen följde hon med hem till mig på lite skitsnack. Lunchen åt vi på pizzerian och sen var det dags för mig att gå till skolan för att ta med Elin till skolläkaren på rutinkoll och spruta. Enligt tabellerna var hon i underkant både gällande vikt och längd så det var bra om hon kunde äta lite sa hon... gärna glass *s*. Häxan kom hit igen på lite skitsnack sen när vi kom hem och sen blev hennes underbara Maja Rövardotter kvar här för att leka med Elin. Dom e så duktiga framför TVn :-) Julia ska duscha, Elin ska duscha och jag ska duscha..sen är det tack och god natt för min del.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Godnatt! Kunde du inte kommentera eller? Puss och kram

2010-01-18 @ 23:04:20
URL: http://snuttis79.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0