Husdjursmässan

Vi fick ett litet ryck här idag och åkte till Kista för att gå på husdjursmässan. Det var en hel del djur där, inte så mycket folk och vi var där i typ 2 timmar. Ungarna klappade djuren och vi kom allihopa fram till att vi har underbara djur hemma. Efter att vi vart där och kom hem så var jag helt slut i kroppen... julen är kvar än.

Det verkar som att jag läker ihop rätt bra (som det ser ut hittills) och resultatet är finare än förra gången. Jag är trött i kroppen och sover skitdåligt så jag e typ trött hela tiden, ligger typ i samma läge. Jobbigast är det att gå ute för att jag måste spänna mig hela tiden så att jag inte ramlar eller halkar till. Nu är det ju 2 veckor sedan jag gjorde mitt ingrepp så jag tror att jag kommer att vara på fötter till 100 % ganska snart :-)

I morrn hoppas jag att jag kan få ut min käre make på vägarna igen för att kolla på lite tallrikar jag har hittat. Dessutom fick han presentkort på fisk av sitt jobb som går ut snart så det skulle vara najs att köpa det också. Hoppas även på att få kasta ut julen...*s*. Håll tummarna för att jag får som jag vill... PUSS!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Håller tummarna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0