Åter till verkligheten

Jag har haft ett bra jullov och ungarna verkar inte klaga heller. Göran har varit ledig tillsammans med oss men i morgon börjar han jobba och allt återgår till det vanliga här i hemmet. Jag har en del att göra med min uppsats och en del samtal att ringa men det ska bli skönt med lite egentid ändå nu när jag haft alla i hälarna här hemma *s*. Skulle vara skönt med semester...

Mina ansiktskrämer är slut, mina glasögon är gamla, jag får inte bada, mina fötter är helt raspiga, jag är hårig som en varulv, jag känner mig fet och ful, det är stökigt i mitt hem och jag känner mig besviken på en hel del...kan det bli värre eller?

Puss på er... i morgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0