Tentadags ju...

Nu har stressen tagit tag i mig igen! Julia har en jävla massa skit att ta igen som hon har både missat och struntat i så nu har jag dubbelt upp. Hon har varit hemma i dag..förkylning. Min tenta är på torsdag så nu känner man sig lagom stressad att hinna med allt man ska till dess. Julia lär ju vara hemma i morgon också så vi får väl sitta och plugga i olika rum om inte annat. Det suger rätt fett faktiskt just nu!

Satt här om dagen och tänkte på allt som hänt under tiden jag gått på min högskoleutbildning. Det har hänt positiva saker som att jag har gift mig med min underbaraste och att jag varit på roliga resor och äventyr. Det har även hänt negativa saker under vägen som att vänner jag älskat inte längre finns vid min sida och att min underbara hund gick bort. Tiden har gått, och går fortfarande väldigt fort. Jag hoppas att framtiden är ljus...

Puss på er fina!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Jag förstår det för mig suger det att jobba just nu blir jobbigare för varje dag som går men ska försöka hålla ut ett tag till iaf....

Ja jag ser fram emot att träffa dig också!

Puss och kram och natti natti!!

2010-02-09 @ 22:04:07
URL: http://marie.vesterkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0