Skönt att dagen snart är slut

Morgonen ägnade jag åt att plugga inför min jävla tenta som jag skulle ha klockan 13-15. När jag hade skrivit den var jag helt förvirrad och visste varken ut eller in. När jag kom till skolan för att hämta Elin stod Häxans son och såg ledsen ut och personalen frågade om jag kunde köra honom hem, han hade varit med om en pulkaolycka så att en tand flugit ut (låter allvarligt men jag tror det gick rätt bra..den var rätt lös innan tror jag). Inne på Elins avdelning höll dom på att ta hand om sitt nya husdjur, en silverfisk som dom hittat och gett bo åt. Den heter Silvris. Jag tog ett kort på den tillsammans med sitt bo men just nu är jag för trött för att lägga upp det här.. men det kommer. Till middag åt vi pyttipanna och efter det var det dags för dansen. Nu har min hjärna laddat ner och det börjar bli dags för mig att krypa till sängs..så jävla trött!

Sov gott och puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0