Julia hos tandläkaren 2

Morgonen började som vanligt med att jag lämnade mina barn och drack kaffe med Häxan. Vi såg en film, åt lunch och sen var det dags för mig att ta med Julia till tandläkaren för att laga sitt livs första hål i en tand. Hon var så rädd när hon kom in i rummet men efter ett tag så kunde hon slappna av och allt gick bra. Vi hämtade Elin och Häxans barn på skolan innan i åkte hem och planerade mat både för idag och i morgon. Kvällen gick åt med läxläsning och andra måsten men i morgon får vi besök av Aylin och gänget :-) Det blir tacopaj och bus!

Sov sött alla fina!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Hallå där..

Man kan ju börja undra om du lever eller inte!? :p

Jaja mycket som vanligt antar jag om du kan och känner för det är du välkommen hem till oss på måndag på fika eller whatever.. Va ju ett tag sen vi sågs... Du är ju välkommen nån annan dag också men är ledig hela dagen på måndag...

Saknar ju min fru!!

Puss och kram

2010-02-05 @ 14:44:56
URL: http://marie.vesterkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0