Bowling och middag

Jag har haft en del att göra med skolan de senaste dagarna och har inte alls haft tid att göra någonting annat. På torsdag nästa vecka har jag en minitenta att plugga till så jag tror att denna vecka kommer att se någolunda lika ut. Igår var jag och lunchade med söta Annika i Solna centrum. Elin var hemma hos Aylin och henne hämtade jag klockan fem. Thaimat till middag och sedan var det dags att ta en fika hemma hos Häxan med hela familjen. Göran gick hem med ungarna runt åttatiden och jag blev kvar ett tag till.

Idag ska vi åka iväg med Görans brorsas familj och mina kära svärföräldrar för att spela bowling och äta på restaurang. Det ska bli najs!

Puss på er alla glada individer!

Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was and Frugan is who I am

Hoppas ni hade kul när ni bowlade igår!

Har ännu inte fått något svar på min fråga! ;p

Miss u!

Puss och kram

2010-02-07 @ 14:50:27
URL: http://marie.vesterkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0