Vunnit pengar!

Jag är med i postkodslotteriet och idag fick jag ett brev hem om att jag vunnit 1000 kronor :-) Så jävla konstigt egentligen för samtidigt så fick jag en räkning här om dagen på 800 kr som jag undrade över hur jag skulle göra med men nu vet jag :-)

I övrigt så är det rätt så trist just nu. På praktiken sitter jag och skriver för det mesta eftersom att jag inte vill kopplas in på massa nya ärenden när jag ska sluta snart. Hemma är det stökigt för att jag inte har tid med någonting alls känns det som. Jag känner mig tjock och ful åxå :-(

Nåt som e kul däremot är ju att vi har nya råttbebisar här hemma... två stycken.

Nu ska jag snart kolla på tv... massa bra som kommer idag :-)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0