Konstigt egentligen...

Jag sitter här och tänker lite. Om en månad, 21 januari så är jag färdig med min utbildning och är då socionom. Tiden har fått så jävla snabbt och under den så har det hänt så mycket i mitt liv. På tre och ett halvt år så har jag vunnit och förlorat massor och många. När man tänker på hur mycket man hunnit med så är det egentligen rätt så konstigt... fan va saker förändras... och jag med dem.

Jag är fortfarande lite osäker på hur jag ska göra med vidareutbildningen efter januari. Det som jag skrivit upp mig på är en magisterutbildning som i så fall är klar i juni. Egentligen fyller den väl ingen direkt funktion men jag tänker att det är bättre att plugga under tiden jag söker jobb än att inte göra någonting alls.

Mina älsklingar är ute och åker skridskor och när de kommer hem är det dags för te och en film :-)

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker du ska ta din magisterutbildning Gott Nytt år

2010-12-30 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0