BLÄÄ-dag

Jag gjorde min sista dag på min praktik igår och det blev jobbigare än vad jag hade trott. Att skiljas från alla patienter och personal var inte lätt.. jag vill ju inte gå liksom. Det var många som sa att dom ville att jag skulle vara kvar och att det känns som om jag har varit där som en av dom. Jag fick present av Tommy, en ljuslykta han gjort själv. Sen fick jag ett hjärta i lera av en av mina underbara patienter. Bilden kommer.

Igår så tävlade jag i karaoke och kom 3a. Så kul faktiskt för det var många som var bra. Rätt låt vann och det kändes åxå skitbra.

Idag är det 10 år sedan min underbara vän V bestämde sig för att lämna jorden. Dagen får julen att kännas blä men jag gör vad jag kan för att inte bli för påverkad av det.

Nu middag, sen TV. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0