Praktik, here i come!

Idag är första dagen på min praktik! Jag börjar klockan 10 så jag ska snart åka iväg här. Jag är så jävla glad över min placering och handledaren verkar vara helt jävla underbar. Det är nära till bland annat Jakobsbergs centrum, outlet och IKEA så det lär ju bli en hel del shopping på vägen hem eller när man har lite tid över :-) Hur ogärna man än vill tänka på det så är der ju snart jul igen.. haha!

Dagens minus är att jag tror jag börjar bli sjuk. Elin har vart lite hängig i helgen och jag tror att det har smittat av sig en del tyvärr på fler av medlemmarna i denna familj.

Barnen fick sina nintendo DS i helgen och så fick dom för första gången på ett helt år äta godis. Elin började nästan att gråta av lycka.. haha! Hela dagen igår satt dom och spelade på sina spel. I övrigt har helgen vart bra.. bröllop och party. Vi har en ny säkerhetsdörr också :-)

Nu väntar nya äventyr så jag får lov till att återkomma gott folk :-) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0