Låg idag :-(

Idag var jag hos vererinären och avlivade min älskade Ragge. Hon undersökte även mina andra och konstaterade att 2 av 3 inte är helt friska... FY FAAN! Julia storgrät och just nu så känner jag mig så jävla låg... jävla skit då! Behöver en kram...

Efter allt skit så åkte vi hem och åt lite. Vi gjorde rent i buren och badade råttorna. Annika kom hit me 2 vänner till henne för att lämna laddare till telefonen. Inte nog me att dom hade me sig ena tjejens nästan nyfödda son som e supergullig, dom köpte kaffe och kladdkaka me sig. Det kändes lite lenare i hjärtat... Tack!

"Det uppstår tomhet är hoppet dör"
Leonardo da Vinci




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram och en liten puss :)

2010-08-21 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0