Fick blomma idag

I morse kom min lilla systeryster över och hjälpte mig me lite grejer. Faan va skönt det känns nu att ha en del av en plan fixad.Tack!

Min handledare från min praktikplats ringde idag. Han var så jävla trevlig och jag verkligen längtar nu!
Jakobsberg here i come! Ska se till att skicka in min restuppgift innan jag börjar så att jag slipper att känna mig stressad över den också. Sitter på lördag morgon och gör det medan ungarna e borta. Kräftskiva först och sen party på kvällen på lördag... NAJS!

Vi käkade pizza till middag för jag var för lat för att laga mat. Efter maten fick jag ett sms av Jennie som undrade om jag va hemma. Efter en stund kom hon över me en orkidé till mig och tackade mig för mat och trevligt sällskap. SÅ SÖT! Tack!

I morgon är det en tung dag... i morgon ska jag avliva lilla Ragge :-(  Han har inte varit så snäll mot dom andra råttorna är jag rädd och eftersom att vi ska få hem en liten råttbebis i helgen och jag inte litar på honom för fem öre så är det bäst för oss alla inblandade att han får somna in. Det suger!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0