Fest och ny familjemedlem

Igår, lördag var jag först på kräftskiva i parken med några trevliga människor från området. Maten var god och sällskapet najs! Tyvärr hade vi sällskap av 568986 getingar ochså vilket gjorde att jag var halvt panikslagen hela måltiden. Direkt efter att vi ätit fördigt  kom regnet och öste ner över oss och vi fick gå under tak en stund innan vi gick hem. Jag träffade Annika en stund innan det var dags att gå vidare på nästa fest. Vi blev bjudna på goda drinkar och tilltugg. Trötta och lagom berusade var vi hemma runt 2-tiden.

Idag var jag iväg och hämtade vår nya familjemedlem i Södertälje. Han är helt underbar!

Jag är så jävla trött så idag blir det tidigt i säng. I moron ska ungarna börja på fritids igen. Puss och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0