Valborg och löpartävling

Idag har jag följt min tradition med att heja på när ungarna springer det årliga loppet runt området här. Mina barn sprang 7 varv var, vilket jag tycker är jättebra jobbat! Många avv dom som var med klagade på håll, fotont och massa annat men mina sa inte så mycket. Jag hejade på och tog hand om en massa kläder och kepsar som ungarna inte ville ha på sig. Jag kommer att göra likadant varje år om jag har tillfäle till det :-)
Nu sitter jag här och försöker få lite gjort innan jag ska hämta Elin på skolan. Hon ville verkligen inte vara kvar mer än nödvändigt i skolan så att jag hämtar henne efter prisutdelningen.

Ikväll ska det enligt prognosen regna men om det inte gör det spenderar vi kvällen utomhus vid brasan som vi gör varje år. I år är det i sällskap av våra underbara grannar :-)

Ha en trevlig valborg!
Pussar från mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0