Transkribering suger

Shit va tråkigt och omständigt det är att sitta och skriva ner en timmes inspelad intervju egentligen. Det tar sån jävla tid och hela tiden sitter man och tänker på hur jävla dum man låter! Sen är det ju inte bara en intervju..utan flera som ska skrivas ner. Som tur är löste det sig med min MP3 igår. Efter att jag haft panik i ett tag tittade jag runt den och såg en liiiiiiten liiiiiten knapp som knappt syntes som man kunde trycka in med en nål och starta om skiten...tack och lov! På banan (nä..inte frukten banan) igen med andra ord...najs! :-)

Vi ska få en ny medlem i familjen :-) Han är svart och han är liten...och sååå söt! Eller?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fan så söta dom är när är små pussa dom från mig

2010-04-13 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0