Räknar ner...

Just när jag trodde att jag skulle kunna slappna av lite så sa det pang och jag måste lägga i en högre växel. Jag har varit på fem intervjuer vilket innebär att jag har fyra stycken kvar varav en är idag. Det känns bra att det går framåt medn jag kan inte hjälpa att känna en otrolig stress hänga över mig hela tiden för allt som jag har kvar att göra. Jag vet att det kommer att ta en jävla tid att transkribera alla intervjuer och jag hoppas verkligen att min nacke klarar det den här gången (sist fick jag en akut inflammation i nacken).

Nu räknar jag alla dagar fram till sommarlovet! Det ska bli så sjukt jävla skönt att lägga ifrån sig skolböckerna för en stund och bara njuta. Efter sommaren börjar min praktik på BUP... det ser jag fram emot! Jag är på väg mot ljusare tider :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter helt underbar lycka till med intejuverna

Puss Mamma

2010-04-15 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0