Intervju 7 av 9 avklarad

Idag var jag och intervjuade en neurodocent om mekanismerna bakom beroenden. Han var väldigt intressant att lyssna på. Efter det åkte jag och skulle äta lunch med Annika och Sarah men när vi just hade satt oss ringde A´s telefon och hon fick veta att hon hade glömt en kund på salongen. Jag och S satt kvar och sen gick vi runt och kollade i centrum. Hon är gravid och ska ha barn när som helst så jag gjorde vad jag kunde för att bidra till igångsättning...hihi. Gick dock inte så bra. Dessutom har jag varit på ansiktsbehandling hos underbara Shirin. Faan va ont det gör ibland och klämma allså..näsan höll på att ramla av faan.

I morgon blir det till att kämpa arselet av mig med skolarbete. Ligger ju liiiite efter tyvärr eftersom att barnen varit hemma en del :-(

På torsdag har jag mina 2 sista intervjuer också. Det ska bli så jävla skönt att slippa åka runt för att träffa folk över hela stan. Hoppas verkligen att jag hinner med min uppsats..håll tummarna!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0