Helgen gick fort...

40-årsfesten var trevlig och vi träffade en del människor som vi inte träffat på länge. Vi stannade inte så sent för G skulle hem och kolla på tv vid midnatt. Dessutom hade han druckit en del öl under en lek så han var nog redo ändå att åka hem tidigare. *s* på söndagen hämtade vi barnen hos deras farmor och farfar för att ta Elin till basketträningen. Hon är så jävla duktig! Sent på söndagskvällen kom Maria från min skola över med lite grejer hon lånat och läste igenom vad jag har skrivit i min uppsats hittills. Snäll hon!

Idag blir det till att transkribera typ hela dagen...uuuhhh. Vill inte men vet att jag måste :-(

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0