Vill lägga mig i ett bad!

Faan va jag är sugen på ett bad!!! Så jävla typiskt när man inte får bada på hur länge som helst..minst 10 dagar. Men men..tiden går fort som tur är.

Idag fick jag förfrågningar om vad jag önskar mig när jag fyller år och de som frågade nöjde sig inte med att jag sa att jag önskade mig trevligt sällskap *s*. Antar att jag måste komma på något jag behöver och vill ha så jag får tyst på tjatet. Än så länge är det rätt dåligt med svar angående festen så kom igen nu..klart att ni kommer! :-)

Back 2 bed för min del..puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: The Toastmadame I was

Jag har väl iaf sagt att jag och J kommer!?

2009-09-19 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0