Vänner och annat...

Just nu är det väldigt mycket i mitt huvud..både gällande nutid och dåtid. Jag tänker på människor jag haft i mitt liv och som jag inte umgås med längre och undrar vad som egentligen hände. Jag tänker på människor som jag fortfarande har i mitt liv och vilket funktion de fyller. De finns människor i periferin i mitt liv som jag önskar skulle komma mig närmre och det finns människor jag har nära mig som jag skulle kunna se lite mer på sidan av. Behandla din nästa och bla bla bla..hur funkar det liksom? Är det någon annan än jag som tänker att livet är för kort för att blaja bort? Uppskatta livet och behandla andra med den respekt du själv önskar. Spela inga jävla spel i varken kärlek eller vänskap. Om man verkligen vill någonting så är ingenting omöjligt! Livet är...

"Att vara ledsen är värre än att ha tandvärk"


Kommentarer
Postat av: Madeleine Setterholm

Kort och gott: Du är så förbaskat klok!!!

2009-09-06 @ 20:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0