Tävling mot tiden!

Jag har haft en hel del att göra idag! Först lämnade jag kråkorna plus en lånad kråka på skolan klockan 8.10 och sen var det fika hemma hos mig med Lillan. Julia kom hem och vi drog iväg för att ta gipsformer av hennes fötter för iläggen hon ska få. Iväg till McDonalds där vi träffade vaktmästaren på Julles skola så hon fick göra oss sällskap på lunchen. Tillbaka för att lämna flickebarnet åter på skolan och på samma gång passade jag på att lämna in en lapp angående Elin. Tillbaka hem för att snabbt gå på toaletten och sedan läsa några rader av skoluppgiften jag skulle göra. Telefonen ringde så jag stack iväg för ett plarerat möte för att inhandla en present till på lördag då det är 40-års fest. Lämnade tillbaka mina vänner på gatan och drog till skolan för att hämta lilla E på skolan klockan 15. Körde en kompis till Elin till parkeringen och hennes mormor som inte var så glad på sitt barnbarn. Väl hemma var det bara att sätta sig ner för att göra uppgiften som har deadline klockan 17. Skickade precis in den och nu ska jag vidare för att hämta Julle. Efter det ska jag in till grannen och hjälpa honom innan underbara "brorsan" kommer hit för att äta pannkakor. Jag tror att jag kommer att somna ovaggat idag faktiskt eller vad tror ni? Puss på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0