Med tanke på hur dagen har varit...

Jag tror inte att jag kommer att klara den här tentan :-( För det första så har läraren gjort upp ett sånt jävla dumt system att jag får halv panik bara att tänka på skiten. Full panik får jag när jag tänker på att jag inte har hunnit med lika mycket som jag skulle idag när barnen har varit hemma. Jag ska plugga så mycket jag kan i morgon men är nästan säker på att kommer gå åt helvete i alla fall. Tur att man får flera chanser!

Mitt sönderstressade jag ska nu hoppa ner i ett bad i hopp om att få lite lugn i själen.

Pussar och kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummmarna för dig (för jag tror du klarar den)

2009-09-30 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0